AKADEMSKA 2023/2024 GODINA


 

STRUKTURA BODOVA I BODOVNI KRITERIJ SA OBLICIMA PROVJERE ZNANJA - ODSJEK ZA EDUKACIJU I REHABILITACIJU

SPISAK OBAVEZNE I PREPORUČENE LITERATURE - ODSJEK ZA EDUKACIJU I REHABILITACIJU

STRUKTURA BODOVA I BODOVNI KRITERIJ SA OBLICIMA PROVJERE ZNANJA - ODSJEK ZA KULTURU ŽIVLJENJA I TEHNIČKI ODGOJ

SPISAK OBAVEZNE I PREPORUČENE LITERATURE - ODSJEK ZA KULTURU ŽIVLJENJA I TEHNIČKI ODGOJ

STRUKTURA BODOVA I BODOVNI KRITERIJ SA OBLICIMA PROVJERE ZNANJA - ODSJEK ZA PREDŠKOLSKI ODGOJ

SPISAK OBAVEZNE I PREPORUČENE LITERATURE - ODSJEK ZA PREDŠKOLSKI ODGOJ

STRUKTURA BODOVA I BODOVNI KRITERIJ SA OBLICIMA PROVJERE ZNANJA - ODSJEK ZA RAZREDNU NASTAVU

SPISAK OBAVEZNE I PREPORUČENE LITERATURE - ODSJEK ZA RAZREDNU NASTAVU

 

 

AKADEMSKA 2022/2023 GODINA


 

STRUKTURA BODOVA I BODOVNI KRITERIJ SA OBLICIMA PROVJERE ZNANJA - ODSJEK ZA EDUKACIJU I REHABILITACIJU

SPISAK OBAVEZNE I PREPORUČENE LITERATURE - ODSJEK ZA EDUKACIJU I REHABILITACIJU

STRUKTURA BODOVA I BODOVNI KRITERIJ SA OBLICIMA PROVJERE ZNANJA - ODSJEK ZA KULTURU ŽIVLJENJA I TEHNIČKI ODGOJ

SPISAK OBAVEZNE I PREPORUČENE LITERATURE - ODSJEK ZA KULTURU ŽIVLJENJA I TEHNIČKI ODGOJ

STRUKTURA BODOVA I BODOVNI KRITERIJ SA OBLICIMA PROVJERE ZNANJA - ODSJEK ZA PREDŠKOLSKI ODGOJ

SPISAK OBAVEZNE I PREPORUČENE LITERATURE - ODSJEK ZA PREDŠKOLSKI ODGOJ

STRUKTURA BODOVA I BODOVNI KRITERIJ SA OBLICIMA PROVJERE ZNANJA - ODSJEK ZA RAZREDNU NASTAVU

SPISAK OBAVEZNE I PREPORUČENE LITERATURE - ODSJEK ZA RAZREDNU NASTAVU

PEDAGOŠKI FAKULTET UNIVERZITETA U SARAJEVU


NAŠA MISIJA

Pedagoški fakultet Univerziteta u Sarajevu teži postizanju visokog kvaliteta u obrazovanju studenata, budućih odgajatelja, učitelja i nastavnika, koji će na temelju stečenih ishoda učenja biti spremni odgovoriti na sve izazove svoje profesije u savremenom društvu i predstavljati pokretačku snagu napretka BiH te razvoja društva u zajednici u kojoj djeluju.


NAŠA VIZIJA

Pedagoški fakultet u Sarajevu želi biti među vodećim akademskim institucijama za obrazovanje učitelja, odgajatelja i nastavnika u međunarodnim okvirima. Kontinuirano praćenje i vrednovanje nastavnog procesa i odgojno-obrazovne djelatnosti u BiH temelj je za postizanje visoke kvalitete ukupnog odgojno-obrazovnog procesa.