U petak 14. aprila, Pedagoški fakultet Univerziteta u Sarajevu u sklopu Erasmus + mobilnost, sa  Pedagoškim fakultetom u Ljubljani i podršku JU Centar kulture i mladih Općine Centar Sarajevo, realizovao je prvu etapu projekta radionice i naučnog istraživanja pod nazivom “ZVUK KAO NEVIZUELNI LIKOVNI MOTIV”.

Cilj ove aktivnosti je realizovati edukativno odgojnu nastavu unutar dvije umjetnosti, muzičke i likovne, odnosno vremenske i prostorne u svrhu produbljivanja značaja zvučne improvizacije i njene refleksije kroz sliku, boju, oblik i ritam. U realizaciji zvučne improvizacije na muzičkim terapijskim instrumentima i refleksijom kroz boju, ritam i oblik, studenti su imali priliku da izraze emocije i ukupan dojam zvučne improvizacije na gongovima, zvučnim zdjelama i sličnim terapijskim instrumentima.

Tako je realizovana obrazovno odgojna nastava putem korelacije dvije umjetnosti, muzičke i likovne, u svrhu produbljivanja značaja zvučne improvizacije na uticaj likovnog stvaralaštva, emotivno stvaralački efekat. Ovaj međusobni odnos muzičke i likovne umjetnosti podrazumjeva njihovu uzajamnu zavisnost, a kao poticaj može potaknuti veću kreativnost, slobodniju i iskreniju emotivnu stvarnost, te imati terapeutsko dejstvo.

Ovo istraživanje ima i zadatak da studenti uključe njihove sposobnosti u rješavanje likovnog zadatka, unutar različitih domena: emocionalnoj, intelektualnoj i duhovnoj, te da pronađe i razvije svoj individualni likovni govor izražavajući svoje emocije. Likovni radovi obiluju elementima svjesnog, ali i nesvjesnog značenja, predstavljajući time prozor u autentičnost.

Ovakav pristup likovnom djelovanju pomaže da se izraze osjećanja iz takozvane nevidljive stvarnosti, omogućavajući stvaratelju da prikaže ono što ne zna iskazati riječima. Projekat realiziraju prof.dr. Maja Žmukić, doc.dr.Mirsada Zećo,dr.Marina Videnović i ass. Emir Durmišević.

Preuzeto sa: JU Centar kulture i mladih