Prof. dr. Irma Čehić CURRICULUM VITAE KONTAKT Telefon: 033223-273 lok. 18 ◊ Fax: +387 33 214-606 ◊ e-mail: Ova e-maila adresa je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli. PREDMETI / SYLLABUSI Kultura življenja i tehnički odgoj Syllabus - DIDAKTIKASyllabus - DIDAKTIKA Syllabus - ŠKOLSKA PEDAGOGIJA Syllabus - SAVREMENI DIDAKTIČKO-METODIČKI PRISTUPI U ODGOJU I OBRAZOVANJU Predškolski odgoj Syllabus - DIDAKTIKA Syllabus - SAVREMENI DIDAKTIČKO-METODIČKI PRISTUPI U ODGOJU I OBRAZOVANJU Sylllabus - DIDAKTIČKI KONCEPTI U PREDŠKOLSKOM ODGOJU I OBRAZOVANJU Razredna nastava Syllabus - DIDAKTIKA Syllabus - DIDAKTIKA I Syllabus - DIDAKTIKA II Syllabus - SAVREMENI DIDAKTIČKO-METODIČKI PRISTUPI U ODGOJU I OBRAZOVANJU Syllabus - ŠKOLSKA I OBITELJSKA PEDAGOGIJA Edukacija i rehabilitacija Syllabus - ŠKOLSKA PEDAGOGIJA Syllabus - DIDAKTIKA Syllabus - OSNOVI DIDAKTIKE U INKLUZIVNOJ NASTAVI Izborni predmet Syllabus - HISTORIJA PEDAGOGIJE Syllabus - Procjena zrelosti djece za polazak u školu SPISAK OSNOVNE I DOPUNSKE LITERATURE ZA ZIMSKI SEMESTAR 2023/2024 PREDMETI/SYLLABUSI 2024/25 Didaktički koncepti u predškolskom odgoju i obrazovanju - PO Didaktika - KŽTO Didaktika - RN Historija pedagogije - EDU Historija pedagogije - KŽTO Historija pedagogije - PO Historija pedagogije - RN Osnovi didaktike u inkluzivnoj nastavi - EDU Pedagogijska istraživanja - EDU Pedagogijska istraživanja - PO Pedagogijska istraživanja - RN PROCJENA ZRELOSTI DJECE ZA POLAZAK U ŠKOLU - EDU PROCJENA ZRELOSTI DJECE ZA POLAZAK U ŠKOLU - PO PROCJENA ZRELOSTI DJECE ZA POLAZAK U ŠKOLU - RN Savremeni pristupi u odgoju i obrazovanju - EDU Savremeni pristupi u odgoju i obrazovanju - KŽTO Savremeni pristupi u odgoju i obrazovanju - RN Savremeni pristupi u predškolskom odgoju i obrazovanju - PO Školska pedagogija - EDU Školska pedagogija - RN Školska pedagogija - KŽTO TERMINI KONSULTACIJA – ZIMSKI SEMESTAR 2024/2025. Utorak, 13:00 – 15:30 Četvrtak, 10:30 – 13:00 Skenderija 72, kabinet br. 22 e-mail: Ova e-maila adresa je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli.