Doktorantica Pedagoškog fakulteta Ajla Bukva objavila rad u prestižnom časopisu Child Neuropsychology
S ponosom objavljujemo da je doktorantica Pedagoškog fakulteta, Ajla Bukva, u saradnji sa mentorom, prof. dr. Harisom Memiševićem, objavila rad u prestižnom časopisu Child Neuropsychology. Ovaj izuzetni uspjeh rezultat je posvećenog istraživanja i kontinuiranog truda doktorantice Bukve i njenog mentora.
Rad predstavlja značajan doprinos u području razumjevanja veze između matematike i izvršnih funkcija i obrađuje temu koja je od velikog interesa za stručnjake u edukacijskim i psihološkim naukama.
Rad je dostupan na linku: https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/09297049.2024.2421222?fbclid=IwY2xjawGPGOJleHRuA2FlbQIxMQABHceENmBjqSnTHXlTSO3OkzhRDonhyEDFj2C4lnZF5GzMnKwKzUrKuCBi3w_aem_EW3ICmaTxTCYlAkNkjpiSg
Obavijest o izlasku članka
FLUMINENSIA : časopis za filološka istraživanja, Vol. 35 No. 2, 2023.
https://doi.org/doi.org/10.31820/f.35.2.8Novi veliki naučni uspjeh nastavnika sa Pedagoškog fakulteta
Profesorica sa Pedagoškog fakulteta, prof. dr. Elma Selmanagić Lizde, je koautorica rada pod nazivom “Is real screen time a determinant of problematic smartphone and social network use among young people?” objavljenog u prestižnom časopisu Telematics and Informatics. Časopis Telematics and Informatics je u JCR Q1 kategoriji (Impact factor: 9.14), a prema CiteScore rangiranju je u top 1% časopisa u kategoriji Social Sciences- Law (2/885) i Social Sciences- Communication (2/493). Članku možete pristupiti na: https://doi.org/10.1016/j.tele.2023.101994
Čestitamo profesorici Selmanagić Lizde i Pedagoškom fakultetu na ovom velikom dostignuću i radujemo se budućim uspjesima.
Još jedan veliki uspjeh istraživača sa Pedagoškog fakulteta Univerziteta u Sarajevu. Profesorica Elma Selmanagić Lizde je koautorica rada (sa prof Lukasz Tomczyk) pod nazivom “Nomophobia and Phubbing: Wellbeing and new media education in the family among adolescents in Bosnia and Herzegovina” u prestižnom časopisu Children and Youth Services Review, čiji je impact factor 2.4 i koji je u Q1 kategoriji za područje Social Work. Rad je dostupan na web stranici:
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0190740922001256?dgcid=author
NOVI USPJESI NASTAVNIKA PEDAGOŠKOG FAKULTETA
Nastavnici sa Pedagoškog fakulteta postižu nove naučne uspjehe. Tako je u mjesecu decembru objavljen rad “Ethics, Aesthetics and Ideology in Children’s Literature” u prestižnom časopisu “Libri et liberi : časopis za istraživanje dječje književnosti i kulture”. Članak je dostupan na linku:
https://hrcak.srce.hr/clanak/389495
Pored ovog rada, naši nastavnici su u saradnji sa Fakultetom za Specijalnu Edukaciju i Rehabilitaciju Univerziteta u Beogradu objavili i meta-analizu pod nazivom: “Exercise-Based Interventions Aimed at Improving Balance in Children with Autism Spectrum Disorder: A Meta-Analysis” u časopisu Perceptual and Motor Skills. Članak je dostupan na linku:
https://journals.sagepub.com/doi/full/10.1177/00315125211060231
Istraživači sa Pedagoškog fakulteta Univerziteta u Sarajevu su objavili značajan naučni rad pod nazivom: “Factor structure of the BRIEF-P teacher version in a sample of Bosnian preschool children with intellectual disability” u prestižnom časopisu Child Neuropsychology. Impakt faktor ovog časopisa je IF = 2.5, a CiteScore je 4.4.
Rad je dostupan na stranici: https://www.tandfonline.com/
Novi uspjeh istraživača sa Pedagoškog fakulteta
Istraživači sa Pedagoškog fakulteta, I pored brojnih izazova nametnutih pandemijom COVIDa-19, uspjevaju objaviti rezultate svojih naučnih istraživanja u najprestižnijim časopisima. Objavljen je rad pod naslovom “Factors affecting teachers' attitudes towards inclusion of students with autism spectrum disorder in Bosnia and Herzegovina” u prestižnom časopisu International Journal of Inclusive Education čiji je impact factor za 2020.god. iznosio IF=3.13. Ovo istraživanje je rezultat zajedničkog rada istraživača sa Pedagoškog Fakulteta Univerziteta u Sarajevu, Fakulteta za Edukaciju I Rehabilitaciju Univerziteta u Tuzli I Fakulteta za Specijalnu Edukaciju I Rehabilitaciju Univerziteta u Beogradu. Rad je dostupan na linku:
https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/13603116.2021.1991489
NOVO: Objavljen je rad „Parent-teacher interactions, family stress, well-being, and parental depression as contributing factors to parental involvement mechanisms in education of children with autism“ u časopisu International Journal of Developmental Disabilities
https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/20473869.2021.1896962?src
U okviru projekta "Prediktori akademskog uspjeha djece osnovno-školske dobi", a koji je implementirao Pedagoški fakultet Univerziteta u Sarajevu objavljen je rad "Identifying predictors of reading speed and reading comprehension in Bosnian" u prestižnom naučnom časopisu Applied Neuropsychology: Child.
Link na članak: https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/21622965.2020.1815023
Naučno-istraživačka djelatnost, kao jedan od stubova akademske izvrsnosti, predstavlja prioritet kojem se posvećuje velika pažnja na Pedagoškom fakultetu. Naši nastavnici, zajedno sa studentima, provode veoma značajna istraživanja u edukacijskim i srodnim naukama. Pedagoški fakultet nastoji da uključi studente svih ciklusa studija u naučno-istraživačke projekte. Posebno smo ponosni na činjenicu da su neki naši studenti već objavili radove koji su indexirani u Web of Science bazi.
Rezultati našeg naučno-istraživačkog rada su prepoznati na Univerzitetu u Sarajevu, te je Pedagoški fakultet za 2017. i 2018. godinu dobio priznanja Univerziteta u Sarajevu za Izvrsnost u naučno-istraživačkom radu.
Neki od novijih radova naših nastavnika indexiranih u Web of Science (od 2018. godine):
Naša ResearchGate stranica:
https://www.researchgate.net/institution/University_of_Sarajevo/department/Faculty_of_Educational_Sciences