Važne napomene u vezi s organizacijom i realizacijom završnog ispita iz predmeta Predškolska pedagogija 1 (septembarski ispitni rok)

1. Ispitu mogu pristupiti samo studenti koji imaju zaštitne maske, ali koje prekrivaju i nos i usta.

2. Ispitu mogu pristupiti studenti koji su prijavili ispit preko sistema eUNSA. U slučaju da neko nije prijavio ispit preko sistema, neće biti dozvoljeno pristupanje ispitu.

3. Studenti će moći pristupiti ispitu samo u dogovoreno vrijeme, shodno datom obavještenju koje su dobili na email. 

4. Studenti su dužni da drže fizičku distancu jedni od drugih, samo uz poštovanje iste će biti dozvoljen ulaz u Sk.1 i prostorije fakulteta.

5. Sve vrijeme tokom trajanja ispita, studenti se obavezuju da ne skidaju zaštitnu masku. 

6. Studenti su dužni ponijeti index na uvid zbog verfikacije.

7. Studenti koji se na spisku nalaze u okviru grupe 1 dužni su doći ispred fakulteta u 10:30.Od 10:30 do 10:45 izvršit će se verfikacija poštovanja datih epidemioloških mjera i  studenata koji pristupaju ispitu.


Grupa 1:

Verifikacija studenata koji pristupaju ispitu: 10:30-10:45h

Vrijeme trajanja ispita: 10:45-:11:30h

Datum ispita: 1.9.2020.

R. br.

Broj indeksa

Verifikacija prisustva

Prijava ispita (Eunsa)

1.

2436

 

2.

2277

 

3.

2299

 

4.

2416

 

5.

2435

 

6.

2417

 

7.

2288

 

8.

2425

 

9.

2273

 

 

Ispitu će moći prisustvovati samo studenti koji su ispoštovali date epidemiološke mjere i koji su prijavili ispit. Studenti su dužni da poštuju termine i grupu u kojoj su raspoređeni. Naknadno pristupanje ispitu neće biti dozvoljeno.

Sarajevo, 31.8.2020.                  

Predmetni nastavnik: prof. dr. Jasmina Bećirović Karabegović

Predmetni saradnik: asist. Amina Đipa, MA

Pedagoška fakulteta Univerze v Sarajevu že vrsto let izobražuje bodoče vzgojitelje, učitelje in predavatelje ter jim pomaga pridobiti temeljne veščine in kompetence, potrebne za sodoben izobraževalni proces. Kakovost izobraževanja in prizadevanje za visoke akademske standarde se tu obravnavata kot osnova za razvoj ne le samega izobraževalnega sistema, temveč tudi družbe kot celote. Takšen pristop fakulteto postavlja v pomembno vlogo pri oblikovanju novih generacij strokovnjakov, ki so sposobni odgovoriti na izzive časa. Sodobno izobraževanje je neločljivo povezano z digitalnimi rešitvami, ki postajajo naravni del izobraževalne in kulturne izkušnje. Ne le študenti, ampak tudi pedagogi pogosto uporabljajo digitalne storitve za širjenje svojega obzorja in iskanje novih delovnih orodij. Med takšnimi rešitvami lahko izpostavimo možnosti digitalne zabavne industrije, ki se aktivno razvijajo in postajajo priljubljene med popotniki. Primer tega je izbor storitev in najboljših platform za spletne igre in zabavo, o katerih govorimo tukaj:hauptbahnhofcity.at. Ti viri omogočajo ne le preganjanje časa, ampak tudi spoznavanje inovativnih oblik interakcije v digitalnem okolju. Na koncu je jasno, da se prizadevanje za kakovostno izobraževanje, ki ga goji Pedagoški fakultet Univerziteta u Sarajevu, odlično ujema s sodobnimi digitalnimi trendi. Prihodnji pedagogi, usmerjeni v inovacije, lahko takšne primere digitalnih storitev uporabijo kot dodatno orodje za razumevanje interesov mladih. Izobraževanje in digitalna zabava v tem kontekstu postaneta člena iste verige, ki odražata duh sodobne družbe in odpirata pot novim metodam učenja in komuniciranja.